۵ نکته اساسی برای بدنسازی

جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

۵ نکته اساسی برای بدنسازی

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

۵ نکته اساسی برای بدنسازی

 

  1. با پای برهنه تمرین کنید
    درحین انجام حرکت بالا‌بردن وزنه‌ها در صورت امکان کفش‌های خود را درآورید یا اینکه می‌توانید کفش‌های مخصوص کشتی به پا کنید . در این صورت کف پاهایتان کاملا برروی زمین قرار گرفته و فاصله بلند کردن هالتر از روی زمین کمتر می شود . همچنین شما را قادر خواهد ساخت که با نیروی قوی‌تری وزنه‌ها را بالا ببرید . اگر شما حین انجام این حرکت کفش به پا نداشته باشید ، درگیری عضلات کف پای شما با زمین بیشتر شده در نتیجه ثبات بیشتری در حین انجام حرکت خواهید داشت.
    5-important-point-bodybuilding-muscles
  2. باسن خود را منقبض نگه دارید
    در حین اجرای تمام حرکت‌های مربوط به بلند کردن وزنه مانند پرس سینه و سرشانه ٰ سعی کنید عضلات باست خود را خوب منقبض کنید ، این کار در دراز مدت باعث ثبات تنه خواهد شد.
  3. از سیستم ۲۵ تکراری استفاده کنید
    اجرا کردن ست‌های تمرینی به تعداد ۲۵ تکرار احتمالا باعث رشد عضله بیشتر و کسب قدرت خواهد شد . برای اجرای این ست‌های پرتکرار از وزنه‌های سبک استفاده کنید و آن را با شدت ملایم انجام دهید .
  4. برای مدتی از وزنه‌های سنگین و برای مدتی از وزنه‌های سبک استفاده کنید
    هیچ‌گاه بدن‌تان را با یک وزنه ثابت تمرین ندهید . برای یک ماه با وزنه‌های سنگین به تعداد ۴ الی ۶ تکرار تمرین کنید . سپس به سراغ وزنه‌های سبک با تکرارهای ۱۰ الی ۱۲ بروید . تمرین کردن با وزنه‌های سنگین به شما اجازه خواهد داد که در طول تمرین با وزنه‌های سبک خیلی سریع‌تر صاحب بدنی عضلانی و خوش فرم شوید.
    5-important-point-bodybuilding-midicine-ball-muscles
  5. با توپ طبی (مدیسن بال) تمرین کنید
    یک توپ ۳٫۶ تا ۴٫۵ کیلوگرمی برداشته و چند سانتی‌متر مانده رو به دیوار بایستید و آن را ماند بازیکن بستکبال به زمین رو به رو یا بالای دیوار بزنید . ۳ ست ۵ تکراری برای هر طرف در نظر بگیرید ، این تمرین انفجاری باعث تحریک سیستم اعصاب مرکزی شده و در ساختن فیبر های عضلانی جدید شما را یاری خواهد رساند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیهفت نکته برای تمرین عالی

تاريخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 19:16 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.